Wednesday, October 24, 2012

Playing with Colors - Renklerle Oynamak

I love playing with colors when I feel inspired or want to try out new looks when it comes to eyeshadows. I think it's so much fun to see what you can create :) Today was one of those days and I reached for my Nars eyeshadow duo, Bysance, which I rarely use. I bought this duo because of the light goldeny yellow color, it's a very beautiful, unique color which I enjoy using every now and then. 

Konu farlar olunca, ilham geldiğinde ya da yeni görünüşler denemek istediğimde renklerle oynamaya bayılıyorum :) Bence farklı, yeni şeyler yaratabilmek çok eğlenceli. Bugün o günlerden biriydi ve çok nadir elimin gittiği Nars ikili farlarımdan Bysance'i kullanmak istedim. Bu ikili farı almamın nedeni açık altınımsı sarı renkteki far, arada sırada kullanmayı sevdiğim, çok güzel ve özgün bir renk. 
Today I wanted to be crazy and combined the two colors, then added a touch of pinkish browny color on my crease to soften the look and some black liquid eye liner to thicken my eyelashes. I opted for one of my favorite pink colors, Revlon Lip Butter in Strawberry Shortcake. Why go with a nude lipstick if you have a chance to make things more wild :)

Bugün bir çılgınlık yapıp bu iki rengi birleştirdim, göz çukuruma da pembemsi kahverengimsi bir far sürdüm ki birazcık da olsa görünüşü yumuşatayım, daha sonra da kirpik diplerimin daha dolgun gözükmesi için siyah likit eye liner uyguladım. Dudaklarıma da favori pembe rujlarımdan Revlon Lip Butter'ın Strawberry Shortcake isimli rujunu sürdüm. Daha çılgın gözükmek varken neden normalde tercih edeceğim ten rengi bir ruj süreyim ki, değil mi ama? :) 


1 - Revlon Lip Butter - Strawberry Shortcake
2 - Rimmel Blush / Allık - Pink Sorbet
3 - Lancome Eyeshadow / Far - Platform
4 - Nars Eyeshadow Duo / İkili Far - Bysance
5 - Loreal Lineur Intense Eye Liner

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...