Tuesday, October 2, 2012

All Black OOTD - Simsiyah Günün Kıyafeti


Do you wear all black very often? I sometimes do and I really like the edgy look it gives. Here are a couple of recent outfit of the day photos. It's still not that cold that I don't need to wear jackets yet. But days goes by so quickly and I know I'll be wearing my big black chunky scarf and my most worn item, leather jacket soon :D For now, I'm still enjoying my long sleeve tops. I love this big loose fitting black top with black sequin detail on the pocket. It's so versatile, I can dress it up or down when ever I want. I also love my Forever21 leggings with faux leather detailing on the sides. My Longchamp bag is a staple in my closet. I wear it pretty much all the time. And of course my beloved Tory Burch ballerine flats, which are so comfy and makes any outfit look more put together (which you can't see at all :D)...

Baştan aşağıya simsiyah sık sık giyinir misiniz? Ben bazen giyiniyorum ve verdiği o bohem ama aynı zamanda şık görünüşünü seviyorum. Geçtiğimiz günlerde giydiğim bir kaç fotoğrafı sizlerle paylaşmak istedim. Henüz hava o kadar çok soğuk olmadığı için, henüz ceket giymeme gerek olmuyor. Ama günler çok çabuk geçiyor ve biliyorum ki çok çok yakında siyah, büyük ve sıcacık atkım ile en çok giydiğim ürünlerden biri olan deri ceketimi bolca giyeceğim :D Şimdilik sadece uzun kollu üstler giymenin keyfini çıkarıyorum. Fotoğraftaki cebinde siyah pullarla süslenmiş, büyük, bol ve çok rahat olan siyah üstümü çok seviyorum. Çok amaçlı bir üst bu, istediğim zaman ya şık ya da daha gündelik kıyafetlerle kullanabiliyorum. Kenarlarında suni deri detayların olduğu Forever21 leggingslerime de bayılıyorum. Longchamp çantam gardırobumun temel ürünlerinden biri, neredeyse her gün bunu kullanıyorum ve tabi ki de benim aşırı rahat, sevgili Tory Burch babetlerim (siz her ne kadar göremeseniz de :D) Ne zaman giysem kıyafetimi daha düzgün ve şık göstermeyi başarıyor...


Top - Üst Milky Way, Leggings Forever21, Bag - Çanta Longchamp, Flats - Babet Tory Burch

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...