Saturday, September 8, 2012

Makeup Tips for Beginners - Acemiler için Makyaj Önerileri



I wanted to film a different video this time. I feel like I haven't talked to you guys for a very long time. So, I wanted to film a video in which I give advice for makeup beginners. I remember the first time I jumped into this makeup world and it took some time to figure things out, which product goes with which, what should I use first and why... I tried to give my takes on how to do makeup and what are the most important things you need. This video is the first of the series I have in mind. I got a ton of positive feedback already, which encouraged me to make this a series. I hope you enjoy!

Bu sefer farklı bir video çekmek istedim. Uzun zamandır sizlerle konuşmuyormuş gibi hissettim ve acemiler için makyaj önerileri videosu güzel bir fikir gibi geldi. Böylece arayı kapatmış oluruz :D Makyaja ilk başladığım zamanları hatırlıyorum da hangi ürünün hangisiyle gideceğini öğrenmek, neyi önce ve neden onu önce kullanmak... bayağı bir zaman almıştı. Ben de makyaja nasıl başlanır, nelere önem vermeliyiz, nelere sahip olmalıyız gibi sorulara cevap verdim. Şimdiden çok olumlu yorumlar aldığım için bunu bir dizi haline getirmek istiyorum, bu da serinin ilk videosu oldu :D Umarım beğenirsiniz!





2 comments:

  1. Deniz abla paylasımlarını cok begenıyorum blogunu takıp edıyorum youtubeden abonenım yalnız bu kadar cok malzeme temın edemıyorum yınede paylasımların bana yardımcı oluyo :)

    ReplyDelete
  2. note ürünleri ile deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim. özellikle de pudra tarzı ürünleri.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...