Wednesday, October 10, 2012

Bath & Body Works Candle Haul - Bath & Body Works Mum Alışverişi


When ever Bath & Body Works goes on sale, I'm there :)) Normally one candle is $19.50, but on promotion they offer 2 for $19.50 and of course I couldn't pass this deal :)

Ne zaman Bath & Body Works indirime girse ben ordayım :)) Normalde bir mum 19.50 $ a satılırken promosyonda ikisini 19.50 $ a almak mümkün, eh bu indirimi kaçırmak olmazdı :)



I've tried their shower gels, body lotions, antibacterial hand soaps and of course candles. I was very satisfied with all the products I've tried. But, I especially love their candles, they really fill the whole room with their delicious scents and they last a very long time.

Bu zamana kadar duş jeli, vücut losyonu, antibakteriyel el nemlendiricisi ve tabi ki de mumlarını denedim, hepsinden de memnun kaldım. Ama özellikle mumlarına bayılıyorum, gerçekten de tüm odayı güzel kokuları dolduruyor ve mumları da baya uzun süre kullanabiliyorum.


 It's amazing that they have a tons of different scents, you can spend quite some time to choose which one to get :)

 Çok fazla seçenek olması da harika, hangi birini seçsem diye bayağı bir zaman harcayabiliyorsunuz :)

I went there to get their "Mahogany Teakwood" candle, which became very famous on youtube because everybody says that it smells just like Abercrombie & Fitch store and I totally agree. Sometimes, I go to Abercrombie just to smell it, do you think it's weird? :) I heard that they mix their perfume with some water and spray it to all the clothes. I'm very happy that my house now smells exactly like the store :)

Bu sefer gitmemin nedeni, youtubeda çok meşhur olan "Mahogany Teakwood" mumunu almaktı, çünkü herkes Abercrombie & Fitch mağazası gibi koktuğunu söylüyor ve kesinlikle haklılar. Bazen sadece kokusu için Abercrombie'ye girdiğim oluyor, sizce garip mi? :) Duyduğuma göre parfümlerini suyla karıştırığ bütün kıyafetlerin üstüne sıkıyorlarmış. Artık evimin de aynı o mağaza gibi kokuyor :)


The other canlde I bought is "Marshmallow Fireside". Normally, I don't eat marshmallows and I don't like their scents, but this canle smells more like vanilla to me and that's why I liked it. I had the chance to burn it since I bought it, this one also fills my home with with a very nice sweet scent. I'm glad I bought it.

I'd totally suggest checking your closest Bath & Body Works store when the candles go on sale. You won't regret it :)

Aldığım diğer koku da "Marshmallow Fireside". Normalde marşmelov ne yerim ne de severim, ama bu mumun kokusu bana daha çok vanilyalı gibi geldiği için çok beğendim. Aldığımdan beri de yakma fırsatım oldu, bu da çok güzel tatlı tatlı kokutuyor evimi. Aldığım için gayet memnunum.

Mumlar tekrar indirime girdiğinde en yakınızdaki Bath & Body Works mağazasına gidip mumlarına bakmanızı tavsiye ederim. Pişman olmayacaksınız :)

2 comments:

  1. Kullandığınız Bath& Body Work ' mumlar arasında en favori kokusu olan mum hangisi acaba? Ben de almak istiyorum ama yaşadığım şehirde olmadığından internetten sipariş verecem. önereceğiniz ilk 3 mumu çok merak ediyorum;)

    ReplyDelete
  2. youtubede mum koleksıyonu vıdeosunda ev sevdığı mumları söyluyor http://www.youtube.com/watch?v=zYz3bUz3VF0&feature=c4-overview&list=UUTczkoD85Y1UB3euV9C7HZw genelde hepsını sevıyor :)) benımde yasadıgım sehırde satılmıyor ınternetten baktım fakat onlıne aslısverıs sıtesı bulamadım sız nerden alacaksınız lınkını yazarmısınız??

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...