Tuesday, April 16, 2013

Rimmel Apocalips Lip Lacquers


Bu güzellikleri bir aydan fazla bir süredir arıyordum. Amerika'daki bütün süpermarketleri gezdim, internette bulabileceğim her yere baktım: amazon, asos, ebay... Neredeyse dayanamayıp tanesine 18 $ verip ebay'den alacaktım. Son bir kere Asos'a bakayım dedim ve bir baktım ki orda beni bekliyorlar!  Rimmel Apocalips Lip Lacquers! Saniyeler içinde 3 rengini sipariş verdim ve 2 hafta sonra elime ulaştılar. Hepsini denedim ve hepsine de bayıldım! Kesinlikle tüm çabalarıma değmiş! Kısaca anlatmak gerekirse, süper pigmentli, nemlendirici, parlak görünümlü bir sıvı ruj kıvamındalar. Sürmesi çok kolay, harika kalıcı özelliği olan ve dudakların kenarlarına akmayan formüle sahipler. Normal rujdan cok daha değişikler ve kesinlikle klasik lipglosslara benzemiyorlar. İyi ki almışım ve diğer bütün renklerini de kesin almalıyım. Hepsi benim olmalı! (Alışverişkolik Deniz'le tanışmış mıydınız daha önce? :D) 

I looked for these beauties for more than a month, checked all the drugstores in USA, amazon, Asos, ebay... I almost cracked and decided to pay $18 for 1 of these lipsticks on ebay. I wanted to check Asos one last time and there they were, waiting for me! Rimmel Apocalips Lip Lacquers! Ordered these 3 colors in seconds and they arrived after 2 weeks. I've worn all of them and gotta say I love them all! Totally worth all the trouble. They are basically liquid lipsticks with super pigmented, moisturizing and  glossy properties. They are very easy to apply, have amazing staying power and they don't bleed. They are more than a lipstick and definitely not your classic lipgloss. I'm very happy with my purchase and I definitely must buy all other colors they have... I need to have them all! (Have you met shopaholic Deniz before? :D) 
  ♥  youtube     facebook    instagram  

3 comments:

  1. Her rengi çok güzel gerçekten. ben sana en çok luna'yı yakıştırdım. güle güle kullan hepsini ^^ bu arada fotoğraflar ne kadar hoş. sanki dergiden alınmış gibi. emek verildiği anlaşılıyor. söylemeden geçemedim. sevgiler ^^

    ReplyDelete
  2. cok tesekkur ederim cnm
    ben de en cok lunayi begendim
    en dogali o :)
    begenmene coook sevindim :D

    ReplyDelete
  3. deniz abla merhaba :))) makyajbakimim.blogspot.com.tr blogumu takip edebilir misin ? Edersen çoookkk sevinirim :) Yeni açtım takipçi kasmaya çalışıyorum :) :D <3 Öptümmm

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...