Sunday, April 21, 2013

Cilt Temizleme Rutinim - My Cleansing Routine

 


Şahsen ben makyajımın çoğunu makyaj temizleme mendilleri ya da yağlarıyla çıkarmayı tercih ediyorum. Çoğunlukla, çok sevdiğim Simple marka Radiance Cleansing mendillerini kullanıyorum. Harika bir temizleyici! Suya dayanıklı rimeli bile çıkarıyor. Bazı günler de, en kısa zamanda yenisini almam gereken Mac'in Cleanse off yağını tercih ediyorum. Bütün yüz ve göz makyajımı resmen eritiyor, ama gözünüzde kullandıktan sonra görüşünüz bir kaç dakikalığına bozulursa bana gelmeyin :) Merak etmeyin, geçecek :) 

Personally, I prefer taking most of my makeup off with makeup remover wipes or oils. I love Simple Radiance Cleansing Wipes, they are fabulous! They even remove water proof mascara. Some days, I use Mac's Cleanse off Oil, which I need to buy a new one ASAP. It dissolves all of my makeup on my face and eyes, but don't come to me if you can't see clearly for a minute or two, after you use it on your eyes. It'll go away, don't panic :) 

Daha sonra, derinlemesine temizliğe geçiyorum. Her akşam tercihim aynı anda hem temizleyen hem de ölü derileri yüzümden arındıran, DDF Glycolic 5 % Exfoliating Wash. Bir temizleyiciden daha fazla ne isteyebilirsiniz ki? Çok seviyorum bunu ve herkese öneririm. Yarısına geldiğim için kabus görüyorum bitecek diye! (yok canım gerçekten de değil :D) 

Next, I move to deep cleaning. My night time choice is always DDF Glycolic 5 % Exfoliating Wash  which cleans and exfoliates my skin at the same time. What else do you want from a cleanser? I love this stuff! I'd recommend it in a heart beat. I'm half way down and I started having nightmare about it being gone! (no, not really :D) 
Şimdi de sabahları konuşalım. Sabahları opsiyonumun olması şart! Yüzüm de her gün modum gibi değişir :) Eğer çok yağlı hissediyorsam ya da aktif aknem varsa, yüzümü anında kurutan ve tüm yağdan arındıran, Lush'ın Fresh Farmacy katı sabununu tercih ediyorum. Eğer normal bir gün geçiriyorsam, uzun zamandır favorim olan Befine'ın Exfoliating temizleyicisini kullanıyorum. İçinde esmer şeker, tatlı badem ve yulaf parçacıkları var, ilk başta turuncu gözüküyor ama yüzünüze değer değmez köpürmeğe başlıyor ve içindeki parçacıklar önce cildi exfoliye ediyor (kuru derilerden arındırıyor) daha sonra da yok oluyor. Böylece cildi çok tahriş etmiyor ve harika hissettiriyor!

Bunların hiç biri yeterli olmadığı için, kısa süre önce Soap & Glory'nin ufak boy 3 in 1 Daily Detoc Vitamin C Facial Wash'ını aldım. Benim için özel bir şey değil, elinize fındık tanesi kadar sıktığınızda gördüğünüz pembe yuvarlakçıklardan sadece bir kaç tane geliyor ve hiç birşey yapmıyor. Favori temizleyicilerimden biri değil...

İşte cilt temizleme rutinim böyle! Umarım yararlı bulmuşsunuzdur. Önerebileceğiniz favori temizleyicileriniz varsa ve paylaşırsanız sevinirim. Kolleksiyonumu bir kaç ürünle daha büyütmeyi çok isterim :)


Now, let's talk about mornings. I like to have options! My face changes as well as my mood :) If I'm feeling super oily or if I have any active breakouts I'll choose Lush Fresh Farmacy bar soap, which dries my face immediately and gets rid of all the oil. If I'm having a normal day, I'll use Befine Exfoliating Cleanser,  which has been a long time favorite of mine. It has brown sugar, sweet almond and oats in it, it first looks orange but then it lathers as soon as you rub it on your skin and the particles first slightly exfoliates and then it dissolves into nothing. So, it doesn't feel too harsh on my skin and feels amazing! 

Because none of these are enough, I had to get a small size of Soap & Glory's 3 in 1 Daily Detoc Vitamin C Facial Wash, which is a recent purchase of mine. It's not something special for me. When you squeeze a nut size on your hands, you only get a few of the pink spheres which does nothing. Not a favorite cleanser... 


So, there you have it, my cleansing routine! I hope you found it helpful. Let me know if you have any favorite cleanser you'd recommend. I'd be happy to expend my collection with a few more products :)


♥  youtube     facebook    instagram  

5 comments:

  1. hmm aslında kendi ürünlerimi düşününce sanırım ben pek önemsemiyorum bu olayı :D ben bioderma kullanıyorum önce sonra la roche posay köpük temizleyici ve yine la roche dan effaclar duo nemlendirici aslında sabahları yüzümü temizleyici ile yıkamıyorum ama tereddüt ettim şimdi ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. emelcim ben biraz abartiyo olabilirim hehehe
      ben de bioderma kullandim bir sure, ama burda bulmam hem zor hem de cok pahali diye alamiyorum, yoksa cok severek kullaniyordum ben de
      la roche posey de kullandim daha once, o da guzeldi
      cilt tipine gore degisir
      ben sabahlari kalktigimda da yuzum pasparlak oluyor bazen, illa temizlemem gerekiyor
      ama makyajini surmeden cildini iyice temizlemis olursan cok daha iyi olur cnm

      Delete
  2. makyajı çok seviyorum ama korkuyorum cildimi bozacak mı diye, gözeneklerimi iyice açar mı vb diye.. ben bioderma h2o ile temizliyorum sabah ve akşam, çok seviyorum kızarıklarımı azaltıyor. nemlendirici olarak da biodermadan bi sample kullandım sevdim, tam boyunu alacağım. bir de haftada 2 kez nem maskesi kullanıyorum kuru yanaklarım için özellikle. peeling olarak dermalogica toz peeling alacağım, diğerleri hassas cildimi çiziyor :( göz kremim hala yok yaşım 23 başlamam lazımdı ama iyi bi marka almak istiyorum henüz karar veremedim. bi de estee lauder gece serumu en istediğim şey ah nasıl özeniyorum ona :d sen kullanmıştın sanırım??? bir de makyajın gözeneklere dolup büyütmemesi için primer kullanmak işe yarar mı? bir de daha çok video yap lüytfen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cok tesekkur ederım canım paylastigin icin
      estee lauderin serumunu kullanmistim canim, hatirlamana sevindim :D
      gayet guzeldi, ama sivilce lekelerime cok faydasini goremedigim icin baska serumlar denedim
      hala mucize urun bulamadim ama, yok oyle bisi bence hehehe
      ahh bioderma vah bioderma, burda 1 sisesine 30-40 $ vermek istemiyorum, yoksa ben de memnun kalmistim turkiyedeyken ondan
      dermolagica toz peelingini de kullandim, cidden super, tavsiye ederim cnm
      primer kalici cozum saglamiyor benim bildigim kadariyla, gozeneklerin ustune bir tabaka koyup ustune fondoten surdugunde gozeneklerin cok gozukmemesini saglamis oluyoruz
      uzun vadede gozeneklerin kuculmesi icin tonik kullanmak lazim cnm

      Delete
  3. Merhaba bende bu konuyu sormak istiyordum:)
    Vichy , loccitane, clinique, nivea Gibi birsürü ürün kullandım. Hiçbirinden çok memnun kalmadım ve içerikleri hakkında da tüm ürünlerden korkar oldum, kanserojen maddeleri sürüyor muyum diye düşünmeye başladım. Yaz boyunca hiçbir ürün kullanmadım(güneş kremi dışında).
    Tatil bitti yine kara kara düşünüyorum ne yapsam diye 22 yaşındayım karma cildim var ve kurtulamadığım sivilcelerim :( bir ürün kullanmasam T bölgem parıl parıl oluyor.Senin videolarını Youtube'da tesadüfen buldum. Blog da çok güzelmiş
    Severek takip ediyorum. Bu konuda kafam çok karışık sana danışmak istedim:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...