Monday, January 28, 2013

Cesur Gözler - Bold Eyes



Makyajınıza sadece bir far kullanarak derinlik katmak çok kolay! Ben bugün bordomsu, mürdümümsü bir renk olan Mac'in Smut farını tercih ettim. Her zaman tercih edilen kahverengimsi tonlardan farklı olduğu için çok beğeniyorum bu rengi. Tüm göz kapağıma  ve alt kirpik diplerime Smut'ı uyguladıktan sonra, göz çukuruma da biraz taşırdım ve uç kısımlarından temiz bir karıştırıcı fırça ile geçtim. Yüzüme ise bu aralar bayıldığımYSL'in Touche Eclat fondotenini, göz altlarıma Clinique All About Eyes concealarını, yanaklarıma Nars'ın Deep Throat allığını ve son olarak da kirpiklerime de Revlon'un Grow Luscious rimelini sürdüm ve bitti! Bence hem çok vaktinizi almayacak, hem çok kolay, hem de çok güzel gözüken bir makyaj oldu... Umarım beğenmişsinizdir!

It's very easy to add depth to your makeup with using one eyeshadow! Today, I decided to go with Mac's Smut which is like a deep burgundy color. I love this color because it's different than your traditional brown eyeshadow. I applied Smut all over my eyelid, my lower lash line and also to my crease, then I blended the edges with a clean blending brush to make the look more clean. For my face, I chose to apply my YSL Touche Eclat foundation which I adore,  for my under eyes I couldn't think of anything other than Clinique's All About Eyes Concealer, for my cheeks I used Nars' Deep Throat blush and finally I used Revlon's Grow Luscious mascara for my eyelashes and done! In my opinion, this is a very easy, quick and beautiful makeup... Hope you enjoyed!


♥   youtube  ♥   facebook  ♥

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...