Tuesday, January 21, 2014

Favori Kış Ojeleri - My Favorite Winter Nailpolishes

Makyajdan sonra en çok sevdiğim şey kesinlikle ojeler! Ah mümkün olsa da her renk benim olsa, özellikle mint yeşili, toprak tonlarının ve pembe altının her tonu! :) Peki siz de benim gibi, genel olarak yazın farklı kışın farklı tonları tercih ediyor musunuz? Cevabınız Evet ya da Hayır farketmez, maksat oje muhabbeti olsun canım! :)) Umarım beğenirsiniz...

Nailpolish is definitely my second favorite topic after makeup! Ughh, I wish I had every color in the world, especially mint greens, earthy tones and rose golds! Do you wear different colors during winter and summer like me? Doesn't matter what your answer is really, as long as you like nail polishes it's fine :)) Hope you enjoy...

  youtube     facebook    instagram  

3 comments:

  1. ojeleri bende çok seviyorum hatta bayılıyorum oje muhteşem bir şey :)))

    ReplyDelete
  2. benim de evde bir kutu ojem var,renklerini beğenip alıyorum,kutuya atıyorum,zakitsizlikten süremiyorum :)
    kalp şekli vererek sergilemeniz de hoş olmuş,güsel tasarım :)
    sevgiler

    ReplyDelete
  3. blogu takip edemiyorum gadget'da bir problem olduğunu yazıyor sayfada kontrol edebilir misin? :/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...