Sunday, January 26, 2014

Amerika'dan İstenecek Makyaj Malzemeleri - Makeup Products to be Requested from USA

Bu sefer sizlerle en çok aldığım soruyu paylaşıyorum! Biraz değişiklik olsun değil mi canım? :) Arkadaşım (ya da ben) Amerika'ya gidiyor, ona birşeyler aldırmak istiyorum, neler aldırmalıyım? Bir çok kere yazılı olarak cevap verdiğim bu soruya bu sefer de video ile cevap vermek istedim. Yakın çekimler, ürünlerin tam isimleri, fiyatları ve çok daha fazlası için videomu izlemeden geçmeyin kızlar :) Umarım beğenirsiniz...

This time, I'm sharing the most frequently asked question! It's good for a change right? :) My friend (or I) is going to USA, I'd like to order something for myself, which products I should ask her to buy? I've answered this question in written so much that I decided to film it this time :) You'll find closed shots of the products, full names, prices and a lot more in this video. Hope you enjoy...

  youtube     facebook    instagram  

1 comment:

  1. Merhaba Deniz! videolarını hangi programla düzenliyorsun? Ben de derslerimde kullanmak için videolar hazırlamak istiyorum. Senin videoların görüntü kalitelerini ve tasarımlarını çok beğendim. Yardımcı olursan çok sevinirim.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...