Friday, January 3, 2014

2013 Favorileri - 2013 Favorites

2013'ün bittiğine siz de inanabiliyor musunuz? Benim için o kadar çabuk geçti ki sanki daha dün gibi hatırlıyorum geçen yıl çektiğim 2012 Favorilerim videosu... Hadi bunları geçtim, yaşımızın bir yaş daha artması işin cabası :)) Ay bu yıl benim bunalım yılım artık bana dokunmayın kızlar hehehehe Ben daha yazdıkça yazarım en iyisi siz 2013 Favorileri videomu izleyin ve her makyaj kategorisinden 2013 yılı boyunca en çok kullandığım ve sevdiğim ürünlerin neler olduğunu öğrenin. İyi seyirler...

Can you believe 2013 is over? It has been gone so quickly that I remember it like yesterday when I was filming my 2012 favorites video... Forget about that, my real concern is our age increased by one :)) Girls, gotta warn you that this year will be my depression year hehehe I can type all day long, you better start watching my 2013 Favorites video and see my stand out products from 2013. Hope you enjoy...

Denizcim bu bize yetmedi diyorsanız 2012 Favorilerimi izleyebilirsiniz belki :)) Hemen aşağıdaki videoya TIK :)

If you'd like to watch my favorites from 2012, then click the vide below :)

  youtube     facebook    instagram  

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...