Thursday, August 15, 2013

Doğal Kolay Yaz Makyajı - Natural Easy Summer Makeup


Yaz için kolay, doğan gözüken, çok vaktinizi almayacak ve sizi ışıl ışıl gösterecek bir makyaj istiyorsanız daha fazla vakit kaybetmeden aşağıdaki videoya tıklayın kızlar! Bir yandan da birbirinden güzel müzikler dinleyip rahatlayabilirsiniz bence :) Her zaman dediğim gibi, benim kullandığım ürünlerin aynısını kullanmak zorunda değilsiniz, benzer renklerde elinizde bulunan ürünlerle de aynı görüntüyü elde edebilirsiniz. Umarım hoşunuza gider :)

If you are looking for an easy, natural looking makeup that wouldn't take a very long time to do and would make you look glowing, you shouldn't waste more time searching for it. Just click the video below :) You'll also relax while listening to amazing songs :) As I always say, you don't have to use the same products I do. You can achieve the same look by using similar colors you have at home... Hope you like it!
♥  youtube     facebook    instagram  

4 comments:

  1. denizcim son 1 saatim senin videolarınla gecti bayıldım ben sana özellikle eşinle olan videolara cok güldüm harikasınız :) sevgiler :)

    http://beautybysyln.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. selincim yeni gordum canım mesajini.
      Cok tesekkurler tatlım, bloguna da simdi bakabildim, cok begendim!

      Delete
  2. Çok hoş olmuş deniz sevgiler. burayada geldim fakat izleyiciler kısmını kaldırdınmı izleyicin olamadım :SSS

    ReplyDelete
    Replies
    1. kusura bakma cnm simdi gordum mesajini :(
      en yukarida sagda email ile takip et kismi var cnm, ordan takip edebilirsin hala sanirsam ;)

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...