Thursday, February 14, 2013

Uygun Ürünlerle Makyaj - Drugstore Makeup

Merhabalar!
Kısa süre önce sadece süpermarket ve parfumerilerde bulabileceğiniz ürünler kullanarak ful makyaj videosu çektim. Maybelline'in fondotenini, Rimmel'in kapatıcısı ve pudrasını kullanarak bazımı hazırladım. Gözlerime Avon'un bir dörtlü farını ve göz kalemini kullanarak yumuşak bronz bir görünüş verdim ve biraz da renk kattım. Daha sonra, Loreal'in bir ürünüyle yüzümü gölgelendirip, yanaklarıma renk kattım. Son olarak da Elf'ten bir dudak parlatıcısı ile makyajımı bitirdim. Uygulanışını ve makyajımın son halini görmek için videoya tıklayın :) Umarım beğenirsiniz...

Hi there!
I recently filmed a full makeup look with only using drugstore products. I prepared my base by using Maybelline's foundation, Rimmel's concealer and powder. I decided to create soft bronzey eyes with a hint of color by using an eyeshadow quad and eye liner from Avon. Then, I contoured and added color to my cheeks with a Loreal product and finally finished my makeyp by putting some gloss on my lips from Elf. Click the video below to watch how I do all these and also to see the end result :) Hope you enjoy...

♥   youtube  ♥   facebook  ♥

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...