Monday, August 27, 2012

Brown Smokey Eye Look - Kahverengi Buğulu Makyaj

I know that I've been sharing a lot of smokey eye looks recently, what can I say, I love love my smokey looks :D I think it makes my eyes look bigger, gives them a definition and makes me look put together. So, without any further due I'm presenting you my latest brown smokey eye look, which was requested by a couple of my friends on youtube. I can not say "no" to requests :D Hope you enjoy!

Evet, biliyorum son zamanlarda çok fazla buğulu göz makyaj videosu paylaştım, ama ne diyebilirim ki buğulu makyajlara bayılıyorum :D Gözlerimi daha büyük gösterdiğini, güzel bir mana kattığını ve beni daha genel olarak daha güzel gösterdiğini düşünüyorum. Bunları da dedikten sonra, daha fazla konuşmadan en iyisi youtubeda bir kaç arkadaş tarafından rica edilen, en yeni kahverengi buğulu makyajımla sizleri baş başa bırakayım. İstek videolara "hayır" diyemiyorum :D Umarım beğenirsiniz!


1 comment:

  1. You have a new reader! :) I like your videos :)

    Sende benim yeni kanalima üye olursan cok sevinirim.

    Almanyadan sevgiler :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...